Cathonys

Cathonys
Mushofutbol

dimarts, 7 d’abril del 2009

Mañana ante el Bayern...

El Barça quiere transformar una versión del "Boig per tu" de Sau, el "Barça, estoy loco por ti", en el himno oficioso del club; sería como el "You'll never walk alone" del Liverpool. La versión la ha hecho el grupo Red-In, con la producción de Pep Sala. Sólo se han cambiado algunas palabras: Barça para niña, partido por noche, feliz por servil o lugar para bar. En la terra humida escric Barça estic boig per tu, em passo els dies pendent del partit. Com et puc estimar, estigui a prop o lluny, feliç i acabat boig per tu. Sé molt bé que des d’aquest lloc jo no puc fer cap gol per tu, però en cada jugada hi veig reflectida la teva llum. T’animaré, feliç i acabat boig per tu. Quan comenci aquest partit, les llàgrimes es perdran entre la màgia que viurem avui. Em quedaré atrapat ebri d’aquesta llum feliç i acabat boig per tu. Culer i català, més que un club (Video de TV3. http://www.tv3.cat/videos/1137759/Barca-estic-boig-per-tu) Ahora solo es aprenderla, cosa que no es dificil y más para los que somos fans de Sau. Espero que nos de suerte el nuevo himno Visca el Barça